top of page

Jak wyznaczyć cele na 2023 rok?

Co zrobić by Nowy Rok nie był kolejnym rokiem niezrealizowanych marzeń?

Zacząć wyznaczać cele, rozplanować je i działać! Przez wiele lat miałam postanowienia, ale na nich się kończyło. Czujesz podobnie? Nowy rok, nowa ja, dużo zapału i mało działania. "Jak pięknie byłoby gdybym schudła... jak cudownie byłoby gdybym więcej zarabiała, jak cudownie byłoby więcej podróżować..." Ale ile dokładanie chcesz schudnąć? Ile dokładnie chcesz zarabiać? Dokąd DOKŁADNIE chcesz pojechać?

Co dokładnie chcesz zrobić ze swoim życiem w 2023? Kiedy kilka lat temu bardziej zainteresowałam się skutecznym wyznaczaniem celów i wdrożyłam to w praktykę, zaczęłam realnie zmieniać swoje życie. Osiągnęłam swoją idealną wagę, zaczęłam zarabiać ponad przeciętne pieniądze w marketingu sieciowym, spełniłam swoje pierwsze, większe marzenia, zrealizowałam wszystkie swoje podróżnicze cele. Miałam wtedy cały czas mój cel i marzenia przed oczamj. Wiedziałam precyzyjnie czego dokładnie pragnę. A Ty na co czekasz? 1. Musisz wiedzieć czego chcesz bardzo dokładnie. Wypisz rzeczy, które chcesz zrealizować. Proste? Większość osób nie wie tak naprawdę czego chce. Od czego zacząć wyznaczanie celów? U mnie bardzo skuteczna okazała się metoda SMART, o której być może już wiele razy czytałaś. Cele muszą być Sprecyzowane, Mierzalne, Atrakcyjne, Rzeczywiste i Terminowe. np. Jest Maj 2023 i ważę 65kg. Jest sierpień 2023 i jestem w trasie dookoła Europy wynajętym kamperem. Jest wrzesień 2023 i znam hiszpański na poziomie komunikatywnym. Już rozumiesz? Musisz dokładnie sprecyzować czego chcesz, ile dokładnie chcesz ważyć, zarabiać, gdzie dokładnie chcesz pojechać, jakie studia dokładnie skończyć, w jakim czasie. Zastanowić się, czy jest to w tym czasie osiągalne? Patrząc np. na Twój budżet, czas, umiejętności etc. Cel zrzucić 15kg w miesiąc - sorry, ale nie jest osiągalny. Jest niezdrowy. Zarabiać 20.000 zł miesięcznie w przeciągu miesiąca jeśli nie masz pomysłu jak te dochody zwiększyć, sorry też nie są realne. Ale niech cele wywołają u Ciebie kreatywne myślenie :) i zastanawianie się jak możesz poprawić swoją przyszłość.


2. Musisz zaplanować działanie. Zacznij podejmować proste kroki, które będziesz robić codziennie i przybliżą Cię do zrealizowanego celu. Może to będzie odkładanie części wypłaty na lepsze wakacje? Może konsekwentne prowadzenie zdrowej diety? Może codzienne powtarzanie słówek hiszpańskiego?


3. Zacznij działać. Nic nie wydarzy się samo bez podejmowania działania. Ok, i to tyle?

Ja co roku wyznaczam 10 celów, z czego 5 jest zawodowych, 5 prywatnych. W tych 10 celach mam 3 główne, które mam do zrealizowania. Na 2023 rok moje 3 główne cele dotyczą zdrowia, kwestii finansowych i podróży. Wszystkie 10 celów zapisuję każdego dnia w moim dzienniku. Codziennie od nowa, gdy mam 30 minut dla siebie. Przy okazji wizualizuję i wykorzystuję moc manifestacji. To wszystko sprawia, że mam swój cel cały czas przed oczami i pozostaję zmotywowana. Często mnie o to pytacie: Jak zostać stale zmotywowanym? Jeśli Twoje cele są większe niż wymówki, motywacja sama się obudzi.

Ona musi pochodzić z Twojego serducha, a nie z zewnątrz. Od inspiracji do działania! Czy wiesz już jakie kroki musisz podjąć by w 2023 zacząć wreszcie spełniać swoje marzenia? W razie pytań, jestem do dyspozycji na moim Instagramie @hannaogon Szczęśliwego Nowego Roku 2023!

Wierzę w Ciebie!





Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page