top of page

Moje sekrety do zachowania odpowiedniego nastawienia

Wierzę w to, że tam gdzie biegnie nasze skupienie, tam leci także nasza energia. Jeśli skupiasz się na negatywnych rzeczach i problemach, masz negatywne rezultaty. Jeśli skupiasz się na pozytywach i rozwiązaniach, masz pozytywne efekty - w życiu i biznesie. Odpowiednie nastawienie z samego rana ma kluczowe znaczenie w tym jak przebiega mój dzień. Jak zachować odpowiednie nastawienie? Jak być skupionym na procesie? Zdradzę ci moje 6 sekretów do zachowania odpowiedniego nastawienia.


1. ZAPISYWANIE CELÓW


Codziennie wypisuję 10 moich głównych celów, które chcę zrealizować w najbliższym roku. Zwykle 5 to cele biznesowe, a kolejne 5 to cele prywatne. Cele zapisuję sprecyzowane, z datą wykonania i w czasie teraźniejszym. Dzięki temu każdego dnia jestem zmotywowana i wiem do czego prowadzi mnie proces, w którym jestem!




2. POZYTYWNY DIALOG ZE SOBĄ


Każdego dnia zapisuję i powtarzam pozytywne i budujące mnie zdania - tzw. afirmacje, które dotyczą mojego życia prywatnego i kariery. To w jaki sposób komunikujemy się ze sobą i jak wygląda nasz dialog wewnętrzny, ma ogromny wpływ na nasze postrzeganie siebie i wiarę we własne możliwości. Zamiast wmawiać sobie non stop, że do czegoś się nie nadajesz, że nic ci nie wychodzi i że nie masz efektów, skup się na tym by docenić siebie i powiedzieć sobie: Jestem świetnym liderem, codziennie staję się lepsza, jestem pewna siebie i otwarta na bogactwo tego świata, jestem wystarczająco dobra i zmotywowana do działania! Poczuj to i praktykuj, a wkrótce zobaczysz pozytywne rezultaty! Zrób małe ćwiczenie: Przypomnij sobie siebie z czasów gdy byłaś małą dziewczynką i stań obok siebie. Wyobraź sobie, że mówisz tej małej dziewczynce, że do niczego się nie nadaje, że jest za gruba, że niczego nie potrafi. Jak się z tym czujesz? No właśnie. Więc nie rób sobie tego więcej! Twój wewnętrzny dialog MA ZNACZENIE więc zadbaj o to w swojej codziennej rutynie.


3. SESJA WDZIĘCZNOŚCI


Dzień rozpoczynam także od od wypisania 3 rzeczy, za które jestem wdzięczna. To na czym się skupiamy - rośnie. Zamiast rozmyślać nad tym czego nie masz, zastanów się nad tym co masz i co może być powodem twojej radości i wdzięczności.


Jeśli chcesz poczuć się bogata, zlicz wszystkie rzeczy, które masz, których nie można kupić za pieniądze.

4. ROZWÓJ OSOBISTY


Moje najlepsze i najmocniejsze dni zawsze zaczynają się od pracy nad sobą i swoim nastawieniem. Nie możesz mieć pozytywnego życia ciągle myśląc o negatywnych rzeczach i tragediach. Już dawno wyłączyłam TV i radio. Zamiast tego, co słychać na świecie i w polityce, skupiam się na tym, na co mam realny wpływ - moje własne życie i jego rozwój. Zwykle rano słucham jakiegoś audiobooka, podcastu, afirmacji lub czytam książkę rozwojową.


5. PLAN DNIA


Dzień niezaplanowany to dzień stracony. Pracuję codziennie z kalendarzem i to w nim planuję wszystko co mam do zrobienia: kolejny dzień, cały tydzień, miesiąc, rok. Codziennie rano lub wieczorem, zapisuję sobie priorytetowe rzeczy do zrobienia danego dnia. dzięki temu wykorzystuję swój czas bardziej produktywnie

i jestem lepiej zorganizowana. Realizowany każdego dnia plan dodaje mi także pewności siebie i przybliża mnie do celu!




Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page